thespacetree.com: Dijital Pazarlama
Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama kabil terimlerden hangisini tercih ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm sayısal kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizmafevkü bilgisayarlar, tabletler, rahatıllı telefonlar genelinde günümüzün tüketicileri sorunsuzca akım ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Sükselı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı geçmek yürekin en münteşir kullanılan sayısal pazarlama yayınlarının detaylı açıklamalarını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları aracılığıyla kullanılan, en skolastik ve en oflaz bilindik sayısal pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sebebiyle çeşitli jüpiter yolculuğu dokunuş noktalarında jüpiter verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak yürekin sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni hileırsınız. Elektronik posta içeriği; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz ile alakalı haberler, kişiye özel teklifler, jüpiter kafaarı hikayeleri, örnek olay incelemelerine irtibatlar ve yol özetler evet da iş özetleri üzerine selen yürekerebilir. E-postalarınızın elden silinmek alegori açılmasını ve okunmasını kurmak yürekin valör çıkarmak eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel yürekerik ve rabıta çekici teklifler iştirakı tezyit etmek dair çok meselee yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve sayısal varlıklarınız alımlı ve rabıta çekici olmalıdır. Bununla birlikte çok nüshada elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek beyninde bir abra ihdas etmek zorundasınız. Video pazarlama Video en sarplü sayısal pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya erkekılıyor. Eğlence ve taharri yürekin videoteyp izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki milyarı aşkın izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B azrailları hem bile B2C tüketicileri satın alım kararlarını videoteyp sebebiyle veriyor. Video pazarlama marka ayrımındalığı oluşturur, sayısal trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog yürekğine gömülü videolar, B2B ve B2C yürekerik pazarlama stratejilerinin senelerdir korner taşı konumunda. Video paylaşmak, yürekğinizi henüz bir araba insanoğlunun görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube kabil üçüncü doğrultu sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı yayınlarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşmaya isteklendirme edin. Videolarınız kesik ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini çabucak kaybediyor. Bu nedenle harika içeriği rabıta çekici şekilde çıkarmak çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, makul bir gaye kesime ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla doğrudan bağlamlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize mecburdır. Facebook hala dünyanın en oylumlu sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B azrailları beyninde hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri beyninde emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın kabız döngüsünün erken aşamalarında B2B azrailları ile bağlamlantı ihdas etmek yürekin harika bir mekân. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı yürekerik türlerine malik olsa da tümü bayağı videoteyp/tören odaklıdır. Bu nedenle yürekerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden elbette iletmek istediğinizi her bugün hane önünde bulundurun ve buna göre organizasyon binan. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği yürekin, pazarlamacılar var olan her platformdan en oflaz şekilde faydalanmak yürekin sayısal pazarlama taktiklerini durmadan uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Ilkgüz 2016’dan önce bulunan bileğildi. Zaman ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten henüz bir araba enerjik kullanıcıevet malik. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin indinde kesik mesaj, müşterilere ulaşmanın en doğrudan yoludur. Amma sosyal medyada olduğu kabil mesajlar kesik ve öz olursa etkin hale hasılat. Pazarlama ekipleri, salt dayanıklı yürekeren kesik mesaj hizmetlerinden (SMS) yahut videoteyp ve gif yürekerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama mesajınızı sunarken, farklı potansiyel jüpiter ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize olanak tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli rabıta çekici olur, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlamlar. Fakat, yürekğiniz gaye kitlenizin lakinç ve rabıta yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme yürekin valör sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, selen görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, dayanıklı mesajları, reklamlar, yüklem bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve sayısal kez kartları kabil yürekerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), ancak tüm yürekeriklerinizde tutarlı bir ton ve mesaj olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi yürekğini (saz sayfaları, bloglar vb.) optimize fiyat. Sonunda, kontrol neticelerinda henüz koca sıralarda ve henüz kesif görülür, yürekğinize trafik arkaışı sağlamlanır. İyi SEO skorları, anahtar sözcük ve sahife optimizasyonuna mecburdır. Web yürekğinizde oflaz araştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve henüz bir araba sözcükten oluşan ifadeler) takmak SEO’nuzu henüz oflaz hale getirir, trafik ve devirtürme dair henüz koca skorlar sağlamlar. Faik itibarlı üçüncü doğrultu sayfalardan organik irtibatlar kabul etmek da sahife sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri yürekğinize yönlendirmenin bir özge yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda makul bir irtibatya mevrut her tıklama yürekin ödeme binalır. Kontrol motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin yürekerik rahatışlarında tayflenir. Kontrol motoru pazarlama (SEM), oylumlu yardım yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Mukannen anahtar sözcükleri arayan görüşmeçilere avantajlı bir sahife konumunda pazarlama mesajları (dayanıklı) ve bağlamlantı göstermesi yürekin kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi tasar çizimı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla muhabere kurduğu ilk dokunuş noktalarıdır. Harika bir web tasar çizimı, tüm sayısal varlıkları tutarlı marka çhileışmasıyla tanıtabilir. üste web sitenizi kontrol motorlarıyla henüz uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme tartıını (henüz bir araba tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.